loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 79 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)
آموزش تصویری نرم افزار ورد با Teach Yourself Visually Microsoft Word 2010
مجموعه کتاب آموزش جامع و تصویری  Microsoft Word 2010 را که بصورت مرحله به مرحله شما را با امکانات این نرم افزار قدرتمند واژه پرداز از سطوح مبتدی تا حرفه ای آشنا می نماید و برای آن دسته از کاربرانی که امکان دریافت آموزش های باحجم های بالا را ندارند قرار داده است.
admin بازدید : 160 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)
مجموعه آموزش تصویری کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته

اکثر کاربران کامپیوتر هیچ آموزشی برای استفاده از کامپیوتر ندیده اند  و تمام فرا گیر آنها به عهدهٔ خودشان بوده از این رو بسیاری از نکته ریز کاربری با کامپیوتر را که موجب آسانی کارا‌ها میشود را نمیدانند. این ویدیو  آموزشی تمام نکته استفاده از کامپیوتر را از پایه تا قسمت‌های پیشرفته را به شما آموزش میدهد که به وسیلهٔ آن شما میتوانید تمام دانستنی‌های ویندوز و محیط کار خود در سیستم خود را افرا آموزید.

این آموزش‌ها برای همه افراد بسیار مفید می‌باشد. این مجموعه دارای ۷ درس است که حدود ۴ ساعت آموزش کامپیوتر می‌باشد.

 

admin بازدید : 125 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)
آموزش آناتومی برای دانش آموزان با The ADAM Student Atlas of Anatomy
The ADAM Student Atlas of Anatomy می تواند ارائه ای بی نظیر و چندگانه آناتومی از تمامی اجزای پیچیده و ساده بدن نشان دهد. این مجموعه به طور بسیار کاربردی به آموزش و توضیح آناتومی می پردازد به طوری که امکان از یاد رفتن آن بسیار کم است ! برای مشاهده آناتومی بدن ، تنها عکس های با کیفیت و رنگی نیست که به نمایش در می آیند ، بلکه عکس هایی واقعی از رادیوگرافی ها و عکس های رنگی نیز در این مجموعه گنجانیده شده است.این اطلس بر آناتومی سطحی تمرکز خود را گذاشته و بر روی نقاطی از آناتومی بدن انسان تمرکز دارد که درک آن برای دانش آموزان مشکل بوده و به راحتی قابل تجزیه و تحلیل نمی باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت پاتوق دانلود دریافت نمایید.
admin بازدید : 121 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)

دانلود رایگان برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Tell Me More V10 English 10 Levels DVD

جدیدترین و گرانقیمت ترین نسخه نرم افزار آموزشی زبان انگلیسی جهان. نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوی شرکت Auralog برای آموزش الکترونیک و آسان زبان انگلیسی برای تمامی کاربران عرضه شده است و از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب "برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جای گیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . منتقدان سایت TopTenReviews این نرم افزار را "بهترین گزینه نرم افزاری در دسترس برای آموزش زبان انگلیسی معرفی کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهای هم ردیف در زمینه آموزش زبان قرار داده اند". به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است . این نرم افزار حرفه ای شامل 5000 ساعت آموزش زبان انگلیسی در 10 سطح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته است که با خود 10000 تمرین مختلف برای یادگیری مهارت های مختلف زبان انگلیسی را داراست ! (هم انگلیسی امریکایی American English و هم انگلیسی بریتانیایی British English) این نرم افزار فوق العاده ، با هوش مصنوعی فوق العاده بالا درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان انگلیسی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در بسته های متعددی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .قیمت این نرم افزار در اروپا 499 دلار و ایران بیشتر فروشگاههای اینترنتی از قیمت 8000 تومان یافت می شود! این نسخه ی ارزشمند را برای اولین بار از پاتوق دانلود دانلود نمایید.

admin بازدید : 181 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)

دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان Interactive Atlas of Human Anatomy v3.0

Interactive Atlas of Human Anatomy را می توان به عنوان یک اطلس آموزشی قدرتمند در زمینه شناخت آناتومی بدن انسان نام برد. این اطلس شامل صدها تصویر کوچک و بزرگ از اجزای مختلف بدن انسان به همراه نام آن ها، تلفظ صحیح نام و جزئیات هر آناتومی می باشد که می تواند در یادگیری، مطالعه و مرور برای علاقمندان به این مبحث بسیار مفید باشد. شما می توانید در ضمیمه و بخش های مختلف یادداشت هایی اضافه کنید، تصاویر را زوم کنید یا به صورت رنگی/سیاه سفید آن ها را چاپ کنید. این نرم افزار علاوه بر امور تحقیقاتی و علمی در زمینه آموزش در کلاس های دانشگاهی و پژوهشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

admin بازدید : 136 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)

دانلود مجموعه بی نظیر آموزش مکالمه انگلیسی Speak Fluent

مجموعه آموزش زبان Speak Fluent

(حاوی 100 عنوان درسی به صورت صوتی، 6 مبحث ویدئویی و فایل های PDF برای هر درس) 

مجموعه ای برای آنان که میخواهند انگلیسی را سریع و درست صحبت کنند


مجموعه آموزش زبانی که امروز پاتوق یو برای شما آماده کرده است، شامل بیش از 1000 ساعت مبحث شنیداری (فایل های صوتی) است که به کمک این درس ها شما در مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی روان خواهید شد. موضوعات این درس ها از زندگی روزمره انتخاب شده اند و به عنوان یک منبع یادگیری Vocabularies برای موضوعات عمومی قابل توجه است.روند دروس و رویه به کارگیری لغات و گرامرها به نحوی هوشمندانه طراحی شده اند تا مرحله به مرحله سطح شما را بالا ببرند، بنابراین شما نیازی نخواهید داشت تا در هر درس با لغات و گرامرهای جدید سر و کله بزنید.تعداد 10 فایل صوتی با موضوع business english در مجموعه قرار دارد که در طول دروس با آنها برخورد خواهید داشت. همچنین 6 فایل ویدئویی آموزش زبان را نیز در پکیج مشاهده می کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 15,022
  • بازدید کلی : 124,050