loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 103 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

WinRAR

فشرده سازی یکی از راههای کم هزینه برای صرفه جویی در زمان و سرمایه است . به طور مثال به جای خرید یک هارددیسک جدید که بتواند اطلاعات شما را در خود ذخیره کند ، می توانید آن ها را فشرده نموده تا حجم مفید دیسک سختتان بیشتر گردد یا هنگامی که قصد ارسال و یا دریافت فایلی را از طریق اینترنت دارید از پهنای باند کمتری مصرف نموده و از این راه نیز صرفه جویی قابل توجهی به عمل آورید . امروزه دامنه ی تکنولوژی های فشرده سازی بسیار گسترده شده و فرمت های بسیاری را می توان یافت که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و مورد استفاده قرار می گیرند . از این بین اگر بخواهیم چه از لحاظ قیمت و چه قدرت به نرم افزارهایی که در زمینه فشرده سازی طراحی شده اند نگاهی بیاندازیم ، WinRAR را یک سر و گردن بالاتر از سایرین خواهیم یافت .

admin بازدید : 114 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

7Zip

فشرده سازی فایلها به منظور ذخیره فضای هارددرایو یکی از کارهایی بود که در نسخه های اولیه سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گرفت اما با گذشت زمان و ورود اینترنت اهمیت ویژه ای پیدا نمود چرا که هر چقدر حجم یک فایل کم تر باشد انتقال آن در اینترنت آسان تر و سریع تر خواهد بود . اگر قابلیت تبدیل یک فایل حجیم به چند فایل کوچک تر را نیز به فشرده سازی اضافه کنیم ، به اهمیت نیاز به نرم افزاری حرفه ای برای انجام آن پی خواهیم برد .

admin بازدید : 108 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

Ziperello

یکی از ویژگی های مهمی که در آرشیو های زیپ وجود دارد ، قابلیت گذاشتن پسورد بر روی آنها می باشد . با استفاده از این امکان می توان از فایلها در برابر دسترسی افراد غیر جلوگیری کرد و راهی سریع برای تامین امنیت اطلاعات می باشد اما گاهی ممکن است پس از اینکه رمزی بر روی آرشیو مورد نظر خود قرار دادید آن را فراموش نمایید . در این صورت نه تنها افراد دیگر بلکه خودتان نیز نخواهید توانست به فایلهایتان دستیابی پیدا کنید اما اگر اطلاعات مهمی در آن ها ذخیره شده باشد چه خواهید کرد ؟

Ziperello نام برنامه ای است کم حجم و کوچک که برای ریکاوری کردن پسورد فایلهای زیپ طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا آرشیو های رمزنگاری شده را باز کنید . بدین ترتیب اگر از اطلاعات بسیار مهمی که نیاز شدیدی به آنها دارید اما به دلیل نداشتن پسورد گذاشته شده بر روی آرشیو امکان دسترسی را به آنها را ندارید ، خواهید توانست رمز فراموش شده را بازیابی نمایید .

admin بازدید : 118 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

G.D.G. Paquet Builder

Paquet Builder نام ابزاری است برای فشرده سازی فایلها که می توان آن را حد وسطی میان سه نرم افزار معروف که برای آرشیو ها Zip ، ۷-Zip و Cab ساخته شده اند ، دانست . بدین ترتیب شما خواهید توانست با یک برنامه از قابلیت های زیادی بهره مند شوید و با توجه با نیازهای خود فایلهای ستاپ خود- استخراج شونده در قالب های مختلف بسازید . شما می توانید گونه های متفاوتی را برای خروجی آرشیوهایتان در نظر بگیرید . به طور مثال با SFXPackage امکان ساخت فایل نصب فشرده برای هر گونه سند یا برنامه ای را خواهید داشت که خروجی آن به صورت کاملا جدا از نرم افزار عمل می کند و بدین معنی است که برای خارج ساختن از حالت فشرده هیچ نیازی به نصب بودن Paquet Builder نخواهید داشت . حجم بسیار پایین این برنامه و همچنین سادگی استفاده از امکاناتش به گونه ای است که در صورت یک بار استفاده مشتری همیشگی اش خواهید شد

admin بازدید : 87 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

WinArchiver

فشرده سازی فایلها حداقل در فضای سایبر یکی بهترین کارها برای ذخیره وقت و سرمایه می باشد . به طور مثال با سرعت بسیار پایینی که کاربران ایرانی از آن گله مند هستند هر چه قدر حجم بالاتر رود به همان میزان می بایست زمان و هزینه ی بیشتری را صرف کرد . حال یکی از روش های مهمی که نه تنها مورد توجه وب مستر های ایرانی بلکه در سرتاسر جهان قرار گرفته است فشرده سازی فایلها برای کاهش حجم آنها می باشد . بسیاری از فرمت ها هستند که تحت فشرده سازی با قالب های خواص گاه تا ۵ درصد کاهش حجم را به خود می بینند . از این رو با درک بر این مطلب که هر فایلی تحت فشرده سازی های مختلف حجم های متفاوتی خواهد داشت پس باید دنبال نرم افزاری گشت که تمامی فرمت ها را در خود گنجانده باشد .

 

admin بازدید : 108 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

IZArc

نرم افزار IZArc که با نام IZip نیز شناخته می شود یک برنامه بسیار کاربردی می باشد که با پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی تبدیل به ابزاری کامل و انتخاب اول حرفه ای ها شده است . محیط کاربری ساده و استفاده نکردن از قسمت های اضافی و بی مورد باعث شده است تا هر کاربری بتواند نیازهای خود را به سادگی برطرف سازد . اگر می خواهید آرشیو فشرده از فایلهایتان بسازید کافیست آنها را به محیط برنامه کشیده و رها کنید تا طعم قدرت را در عین سادگی بچشید . ساخت آرشیو های چند قسمتی با قابلیت رمزگذاری بر روی آرشیو ها از دیگر امکانات IZArc به شمار می آید . این برنامه که از زبان شیرین پارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند توانایی های دیگری نیز دارد که از میان آنها می توان به درست کردن آرشیو های خود استخراج شونده ( Self Extracting ) ، تعمیر فایلهای خراب با فرمت zip ، تبدیل یک فرمت فشرده سازی به دیگری ، نمایش و نوشتن نظر در آرشیو ها اشاره نمود .

یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان باز کردن ایمیج های ISO ، BIN ، CDI و NRG بدون نیاز به قرار دادن درون درایو مجازی و یا رایت کردن آنها بر روی دیسک می باشد که همانند فرمت های استاندارد فشرده سازی این گونه های یاد شده نیز توانایی تبدیل به یکدیگر را خواهند داشت .

admin بازدید : 70 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

winzip15

WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 15,043
  • بازدید کلی : 124,071