loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 130 شنبه 1391/03/20 نظرات (0)
نهایت سرعت و لذت دانلود با Download Accelerator Plus 9.4.0.4 Final

یکی از مسائلی که برای اکثر کاربران اینترنت به خصوص در کشورهایی که پهنای باند در آنها کم می باشد، استفاده از نرم افزار مدیریت دانلودی قدرتمند و کرآمدمی باشد که بتواند با توجه به محدودیت های موجود بهترین امکان استفاده از پهنای باند کاربر را برای او فراهم نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Download Accelerator Plus که یاهمان DAP به صورت اختصاری ، محبوبترین ابزار برای افزایش سرعت دانلود می باشد که بهترین افزایش سرعت ممکن در دانلود را به همراه حفظ حریم شخصی و امنیت و نیز با قابلیت استفاده بسیار آسان برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا  سرعت دانلود خود را تا %۳۰۰ به صورت تضمین شده افزایش داده وبعلاوه امکان از سرگیری مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط به هردلیلی و نیز پشتیبانی از امکان بازیابی پس از بروز خطا را برای شما فراهم می آورد. این برنامه برای انجام عملیات دانلود ، به دنبال سرورها (Mirror)یی می گردد که بیشترین کارآمدی را برای دانلودهای شما از طریق اتصالات به چندین سرور ارائه می نمایند، که این عمل را به منظور بهره گیری بهینه از کانکشن های dial-up و یا با پهنای باند بیشتر انجام می دهد. DAP این قابلیت را دارد که بصورت خودکار پس از خاموش شدن ناگهانی سیستم ، قطع ارتباط یا سایر خطاهای دیگر خود را بازگردانی نماید. همچنین این نرم افزار بطور کامل با مرورگرهای معروفی همچون نت اسکیپ، مرورگر معروف مایکروسافت یعنی اینترنت اکسپلورر، اپرا و مرورگر محبوب فایرفاکس سازگار بوده و ار آنها پشتیبانی کامل به عمل می آورد، به علاوه یک تولبار برای اینترنت اکسپلورربه همراه گیرنده و درشت نماکننده لینک ارائه می نماید که بهترین عملکرد ممکن برای هر نوع اتصال به اینترنت مانند  dial-up, cable, DSL / ADSL, T1 را ارائه می دهد و به شما امکان تجربه دانلود سریعتر و مورد اطمینان تر را ارائه می نماید. همچنین قابلیت قطع ارتباط پس از اتمام دانلود، تنظیمات پراکسی، زمان بند پیشرفته وسرویس منحصر بفرد AlwaysResume نیز از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند.

admin بازدید : 171 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

Orbit Downloader

Orbit Downloader نام نرم افزاری است رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالاتر . این برنامه که از کاربری بسیار آسان و همچنین طراحی ساده ای برخوردار است به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مورد نظرتان را از پروتکل های HTTP ، HTTPS ، FTP ، MMS ، RTSP  و همچنین فناوری نوین P2P را با نهایت سرعت دانلود کنید . با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی فایلهایی را که در صفحات مختلف وب با آنها مواجه می شوید به سادگی دانلود کنید . پشتیبانی Orbit Downloader از سایت های نمایش ویدیوآنلاین نظیر یوتیوب و گوگل ویدیو همچنین سایت های میزبانی فایل مانند رپید شیر ، می توانید تمامی نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند . از امتیازات بارز این برنامه که باعث ایجاد تمایز میان آن و سایر نرم افزار های مشابه گردیده است در اختیار داشتن قابلیتی به نام Grab++ می باشد . با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایلی نظیر فایلهای فلش ، فیلم یا موزیک های آنلاین که تنها امکان مشاهده و گوش دادن به آنها به صورت آنلاین وجود دارد را دانلود کنید .

admin بازدید : 142 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

µTorrent

تورنت در مقابل روش های قدیمی انتقال داده از طریق اینترنت همانند کودک نوپاوه ای است که روز به روز بزرگتر شده و محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا می کند . در واقع پایه و اساس انتقال داده ها در این روش میزبانی اطلاعات توسط یوزر ها می باشد که بر خلاف روش پیشین که به طور مثال برای انتشار یک فایل می بایست ابتدا آن را بر روی یک سرور قرار داد تا سپس افراد بتوانند آنها را بارگذاری کنند ، تبادل داده ها به صورت کاملا مستقیم بوده و می توان از فایلهایی که یوزر ها به اشتراک گذاشته اند استفاده نمود . البته برای سازماندهی داده ها و رساندن کاربر ها به یکدیگر سرور هایی وجود دارد که تنها نقش آنها همین مورد است .


admin بازدید : 216 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

FreeRapid Downloader

FreeRapid Downloader نام یک نرم افزار جدید می باشد که برای کمک در افزایش سرعت دانلود فایلها طراحی و ساخته شده است که حتی امکان دریافت اطلاعات از سایت RapidShare را نیز داراست . این برنامه با تقسیم فایلها به چند قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه باعث می شود تا سرعتی کم نظیر را تجربه نمایید . FreeRapid Downloader که نرم افزاری تحت حاوا می باشد به شما این امکان را می دهد تا تنها با کپی و چسباندن لینک های مورد نظرتان در قسمت مشخص شده فرایند دانلود را آغاز نمایید . از این پس برای دانلود فایلهایتان دیگر به هیچ گونه جنگ و خونریزی نیاز نخواهید داشت و می توانید تنها با چند کلیک ساده بیشترین سرعت دریافت فایلها را تجربه کنید .

 

admin بازدید : 165 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

Internet Download Accelerator

همانگونه که می دانید در صورتی که قصد دانلود یک فایل را از اینترنت را داشته باشید با کلیک بر روی لینک آن ، پروسه ی دریافت به صورت خودکار توسط مرورگر وب انجام خواهد شد . این روش مشکلات فراوانی دارد که مهم ترین آنها کم بودن سرعت و امکان ایست نداشتن فرایند دانلود است . به طور مثال زمانی را فرض کنید که شما قصد دانلود یک فایل چند صد مگابایتی را داشته و با تمام محدودیت های موجود ۹۹ درصد آن را دریافت کرده و حال با اشتیاق فراوان منتظر رسیدن یک درصد باقی مانده اید که ناگاه اینترنت تان قطع شده یا برق می رود . قطعا حال بسیار ناخوشایندی به شما دست خواهد داد اما راه چاره چیست ؟

برای رفع این مشکل نرم افزار های مدیریت دانلود طراحی و ساخته شده اند که تا کنون گونه های بسیاری از آنها منتشر شده است . همه ی آنها در ویژگی هایی نظیر پشتیبانی از قابلیت متوقف ساختن فرایند دانلود و افزایش سرعت دانلود مشترک هستند اما وجه تمایزی که باعث به وجود آمدن محبوبیت برای عده ای گشته است ، کیفیت و نحوه ی انجام این امر می باشد . از این رو انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دانلود فایلها از اینترنت تاثیر بسیاری در صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما خواهد داشت .

admin بازدید : 200 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

InstantGet

تقریبا تمامی کاربران اینترنت در هرگاه اتصال به این شبکه ، فایلهایی را متناسب با نیازهای خود دانلود می کنند و همچنین می توان گفت که بیشتر آنها این کار را با دانلودر پیش فرض مرورگر خود انجام می دهند . اگر شما نیز جزء این دسته هستید لازم است بدانید که در این روش سرعت دانلود به دلیل ارتباط بک سویه ، بسیار پایین تر از پهنای باندی است که در اختیار دارید و همچنین اگر پروسه دریافت حتی در درصد آخر آن ، قطع شود ، تمامی وقت و سرمایه ای که هزینه کرده اید برباد رفته ، بی آنکه هیچ اثری برجای مانده باشد . اگر می خواهید با چنین مشکلاتی مواجه نشده و سرعت دانلود خود را ۵ برابر افزایش دهید ، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود InstantGet استفاده نمایید . این برنامه با توجه به حجم اندکی که دارد به شما کمک می کند تا فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از همیشه دانلود کرده و لذت سرعت بالا را بچشید . نحوه کار بدین صورت است که پس از وارد کردن هر لینک ، نرم افزار به طور خودکار فایل شما را به چندین قسمت تقسیم کرده و هر یک را به طور جداگانه دریافت می کند و این امر که تمامی مراحل آن به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت شما انجام می شود باعث افزایش چشمگیر سرعت می گردد .علاوه بر امکانات ذکر شده با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست فایلهای دریافتی تان را در طبقه بندی های مختلف نظیر موزیک ، ویدیو و فایلهای فشرده قرار داده تا سازماندهی کردن و دسترسی به آنها برایتان سریع تر گردد . InstantGet با پشتیبانی از پروتکل های FTP و HTTP جای هیچ گونه بحثی را باقی نگذاشته و در دریافت فایل از اینترنت با سرعتی بالاتر همیشه یاورتان خواهد ماند . یکی دیگر از نکات قابل توجه برای پارسی زبانان ارجمند ، گنجانده شدن این زبان شیرین در نرم افزار بوده که در ادامه مطلب نحوه تغییر به آن را به صورت تصویری آموزش داده ایم .

admin بازدید : 171 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

save2pc Ultimate

با گذشت زمان ، تکنولوژی نیز پیشرفت های زیادی کرده و در زمینه اینترنت ، با توجه به افزایش روز افزون سرعت های اتصال به شبکه ، نحوه استفاده کاربران از دنیای مجازی نیز در حال تغییر است . به طور مثال سایت های ویدیوی آنلاین نظیر یوتیوب و گوگل ویدیو ، هم اکنون جزء پر بیننده ترین پایگاه ها در بین کاربران سراسر جهان می باشند . اگر شما نیز از بازدیدکنندگان این سایت ها هستید ، قطعا تا به حال ویدیو یا ویدیوهایی نظرتان را به خود جلب کرده و خواسته اید تا یک کپی از آنها را در هارددیسک تان داشته باشید اما همانطور که می دانید به طور معمولی هیچ گزینه ای برای ذخیره یا دانلود کردن فیلم ها وجود ندارد . به همین دلیل تا کنون نرم افزارهای زیادی برای ذخیره کردن ویدیو های آنلاین که در قالب فلش می باشند طراحی و ساخته شده اند . Save2Pc Ultimate یکی از این نرم افزار ها می باشد . این برنامه با توجه به حجم پایینی که دارد می تواند به سادگی ویدیو های موجود در سایت های یوتیوب و گوگل ویدیو را دانلود کرده و حتی آنها را به فرمت های محبوب دیگری نظیر Avi و Mpeg تبدیل نماید . برای استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه دانش خاصی نیست و تنها با کپی کردن آدرس هر ویدیو در محلی که درون نرم افزار تعبیه شده است ، امکان دانلود آن فراهم می گردد .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 14,983
  • بازدید کلی : 124,011