loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 90 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

Nero Burning ROM v11

بی شک شناخته شده ترین نرم افزاری که تا کنون در زمینه رایت اطلاعات بر روی دیسک ساخته شده است Nero Burning ROM می باشد که سالیان سال گزینه نخست مورد استفاده کاربران بوده است . این نرم افزار که می تواند تمامی نیازهای شما را به سادگی برطرف سازد از آپشن های بسیاری برخوردار است که نه تنها کاربران آماتور بلکه حرفه ای تر ها نیز می توانند کارهای مورد نظرشان را به سادگی انجام دهند . این برنامه که از انواع مختلف دیسک نظیر CD ، DVD و بلوری پشتیبانی می کند قادر است فایلهای شما را با بیشترین کیفیت ممکن کپی کند . از میان قابلیت های مهمی که در این برنامه گنجانده شده است امکان رمزگذاری کردن داده های رایت شده برای جلوگیری از دسترسی عمومی یک دیسک می باشد . بدین تریب شما خواهید توانست اطلاعات خود را بدون ترس قرار گرفتن در اختیار افراد غیر بر روی دیسک های مختلف رایت کنید .

admin بازدید : 114 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

Nero Burning ROM Micro

Nero Burning ROM Micro نسخه فشرده و کوچک شده نرو است که معروف ترین نرم افزار در زمینه CD و DVD میباشد. این نرم افزار با حجم بسیار کمی که نسبت به نسخه ی اصلی خود دارد میتواند کار های بسیار زیادی در رابطه با سی دی و دی وی دی انجام دهد از جمله رایت CD و DVD به صورت کاملا حرفه ای و با سرعت بالا ، رایت اطلاعات از روی کامپیوتر بر روی CD و یا DVD مورد نظر شما ، رایت آهنگ ها بر روی سی دی به طور MP3 و …. . این برنامه با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که دارد میتواند حتی سی دی ها و دی وی دی های ساییده شده و خش دار را نیز بخواند و رایت کند. نرو از تمامی ویندوز ها به طور کامل پشتیبانی میکند و شما میتوانید آن را به راحتی بر روی سیستم خود اجرا کنید. هم اکنون میتوانید نسخه پرتابل این نرم افزار را که نیازی به نصب ندارد ، از دانلود کده دریافت نمایید.

admin بازدید : 119 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

DVDStyler

DVDStyler یکی از عملکرد های DVD میباشد که این امکان را برای ویدیو مورد نظر ایجاد میکند که میتوانید نه تنها یک looking DVD ایجاد کنید بلکه جهت رایت یک منو با کارکرد بسیار راحت در اختیار کاربر قرار میدهد. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت AVI ، MPEG و دیگر فرمت ها از قبیل MPEG - ۲، MPEG – 4، DivX، Xvid، MP2، MP3، AC - ۳ را دارا میباشد.

 

admin بازدید : 100 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

Free Studio

Free Studio نرم افزاری است که از یک ست کامل از ابزارهای ویرایش و تبدیل فایلهای مدیا ، کپی و ضبط کننده دیسک های مولتی مدیا تشکیل شده است . این برنامه همانطور که از نامش بر می آید به طور کاملا رایگان بوده و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد در ۸ دسته مختلف گروه بندی شده است . ابزارهای گنجانده شده در Free Studio جزو پرکاربردترین و اساسی ترین نیازهای کاربران در زمینه استفاده از فایلهای مولتی مدیا بوده و گردآورده شدن آنها در قالب یک برنامه می تواند شما را از نصب چندین و چند نرم افزار مختلف که هریک تنها تونایی انجام یک کار را دارند بی نیاز می سازد .
وظیفه Youtube که یکی از بخش های این نرم افزار است ، دانلود کردن ویدیو های موجود در این سایت تنها با وارد کردن آدرس آنهاست . دیگر نیازی به نصب دانلود منیجر هایی که تنها وظیفه ی آنها دانلود از یوتیوب می باشد ؛ نیست .

admin بازدید : 83 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD

Nero نامی است که سالیان متمادی بر تخت پادشاهی نرم افزار های رایت تکیه کرده و سلطنت می کند . این مهم را می توان به سادگی از برابر شدن فرایند رایت با نام نرو در بین کاربران فهمید . Nero که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه رایت سی دی و دی وی دی آغاز نمود اکنون پس از کسب چندین سال تجربه گستره ی فعالیت های خود را افزایش داده و در کنار رایت اطلاعات بر روی دیسک های خام کارهایی نظیر ادیت ویدیو و تهیه بک آپ از فایلها را نیز انجام می دهد . اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که تنها نرم افزار Nero را به عنوان تنها گزینه برای رایت اطلاعات خود می بینید استفاده از آخرین نسخه ی این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم .

admin بازدید : 122 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

Joboshare-DVD-Creator

 

Joboshare DVD Creator ابزاری است حرفه ای که با قرار دادن امکانات و برنامه های لازم برای تبدیل فایلهای ویدیویی معمولی به دی وی دی در ساده ترین قالب ممکن ، توانسته است محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کند . تنها کافیست تا فایل مبدا خود را که دارای یکی از فرمت های AVI, MPEG, DivX, XviD, DV, VOB, WMV, MP4 می باشد انتخاب کردهو فرایند تبدیل و رایت بر روی DVD را آغاز نمایید . به همین سادگی فیلم های شما بر روی دی وی دی های قابل پخش در دستگاه های خانگی رایت خواهد گردید . علاوه بر قابلیت های ذکر شده نرم افزار Joboshare DVD Creator امکانات دیگری نظیر انجام ویرایش های ساده نظیر ادغام کردن دو یا چند ویدیو در قالب یک فایل ، بریدن بخش های دلخواه از یک فیلم و یا تغییر اندازه تصویر اشاره نمود که هر یک می تواند شما را از استفاده نرم افزارهای ثانویه بی نیاز سازد .

admin بازدید : 97 چهارشنبه 1391/02/27 نظرات (0)

MEFmedia Disc Create Express

رایت داده ها بر روی دیسک های نوری از قبیل CD ، DVD و بلوری یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال اطلاعات می باشد . از این کاربران بسیاری دستگاه های رایتر را خریداری کرده و بر روی سیستم های خود وصل می کنند و تقریبا تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ قرار دادن رایت های DVD و Blue-ray را در دستور کار خود قرار داده اند . وجود این دستگاه تنها نیمی از داستان بوده و نیم دیگر استفاده از نرم افزارهای رایت می باشد . تاکنون برنامه های مختلفی برای رایت داده ها طراحی و ساخته شده اند که از میان آنها Nero و Ashampoo سرشناس تر از بقیه می باشند اما تقریبا برای استفاده از هر گونه مختلف می بایست دانش نرم افزاری نسبتا بالایی داشته باشد . نرم افزاری که امروز می خوایم به شما معرفی کنیم مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به سادگی هر چه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را بر روی دیسک های مختلف رایت کنند . مهم نیست که دیسک دلخواه شما CD ،‌ DVD ، Blue-ray و یا HD-DVD هاست ؛ مهم اینست که همه ی آنها در یک چیز وجه اشتراک داشته و آن هم چیزی نیست جز ” سادگی ” .

کافیست بدانید که چه چیزی می خواهید بسازید . رایت دیسک های صوتی ، دیتا ، بوتیبل ،  فیلم و بک آپ تمامی چیزهایی است که یک کاربر از نرم افزار رایت خود می خواهد و خوشبخاته همه ی آنها در MEFmedia Disc Create Express گنجانده شده است . اگر امکان رایت ایمیج را نیز به توضیحات این برنامه بیافزاییم و همچنین بگوییم که حجمی ۲ مگابایتی دارد دیگر هیچ دلیلی برای استفاده از نرم افزارهای مشابه برایتان وجود نخواهد داشت .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 14,961
  • بازدید کلی : 123,989