loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 145 یکشنبه 1391/02/31 نظرات (0)

دانلود ویدیو آموزش ۱۳ روش شعبده بازی با کارت Thirteen Easy to do Card Tricks

شعبده بازی و یا حقه های ورق یکی از پرطرفداترین ترین چشم بندی های جهان می باشند . برای شما علاقه مندان به چشم بندی های ورق مجموعه ای از ۱۳ روش آسان و برتر جهان را به صورت تصویری آماده کرده ایم که به راحتی می توانید این چشم بندی ها را برای دوستان خود نیز انجام دهید . تاریخ شروع ورق بازی برمی‌گردد به قرن نهم در چین. در آن زمان پول‌های کاغذی چینی دارای چهار شکل مختلف بود و هم‌چنین دارای اعدادی بین ۲ الی ۹ در سه مورد و در یکی اعداد ۱ الی ۹. چنین تصور می‌شود که اولین ورق‌های بازی در واقع همان اسکناس‌های چینی بوده‌است که برای موارد شرط بندی و بازی نیز از آن‌ها استفاده می‌شده‌است. با این همه به نظر می‌رسد که اولین ورق‌های چاپ شده مربوط است به مجموعه دامینوهای چینی که ۲۱ شکل ترکیبات مختلف یک تاس در روی آن‌ها منقوش بوده‌است.

admin بازدید : 217 یکشنبه 1391/02/31 نظرات (0)

فيلم آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ Logo Design in Photoshop Tutorial

بدون شک فتوشاپ یکی از محبوبترین نرم افزارهای ویرایش عکس می باشد که امروزه با این برنامه می توانید کارهای گرافیکی بزرگی را انجام دهید . یکی از این کارها ساخت لوگو و آرم های مختلف با استفاده از فوتوشاپ می باشد . برای شما علاقه مندان به طراحی آرم و لوگو مجموعه ای از کاملترین آموزش مربوط به طراحی لوگو را آماده کرده ایم که زبان این فیلم ها انگلیسی بوده و فرمت آن ها نیز MOV می باشد .

 

admin بازدید : 140 یکشنبه 1391/02/31 نظرات (0)

فیلم آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn FreeStyle Football By Billy Wingrove

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیاداشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند ، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زود رس بر طرف کنیم .

admin بازدید : 86 یکشنبه 1391/02/31 نظرات (0)

دانلود ویدئو آموزش تامین امنیت کامپیوتر Make Your PC Safe

در این ویدئوهای آموزشی به شما آموزش داده می شود تا چگونه کامپیوتر خود را در مقابل انواع تهدیدات نظیر ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و … امن کنید . امروزه با افزایش کاربران اینترنتی ، بحث امنیت بیش از پیش اهمیت یافته است و هرکاربر در تلاش است تا بتواند نهایت امنیت را برای اطلاعات شخصی خود فراهم سازد . زبان این ویدئوها انگلیسی بوده و کیفیت آن ها نیز HD می باشد .

admin بازدید : 164 یکشنبه 1391/02/31 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم آموزشی بافندگی Leisure Arts - Knitting DVD

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این آموزش ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت پاتوق یو فیلم آموزشی را با نام Leisure Arts - Knitting برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی آموزش بافتنی نیز میباشد ، که یکی از قدیمیترین کارهای دستی ایرانی نیز میباشد.
بافندگی یا بافتنی گونه‌ای از صنایع دستی است که با بافتن نخ و تبدیل آن به پارچه انجام می‌شود. در این گونه نخ‌ها بصورت حلقه‌هایی در هم تنیده می‌شوند. بافتندگی هم از طریق دست و هم ماشینی انجام می‌شود و سبک‌ها و مدل‌های گوناگونی دارد. این تفاوت در گونه نخ‌ها و همچنین ضخامت میل بافندگی است.
میل بافندگی ابزاری برای بافتن پارچه‌ها با دست است. این میل‌ها دارای نوکی سوزن مانند و تیز هستند و در انتها کلفت‌تر می‌باشند. هدف از استفاده این ابزار به هم نپاشیدن پارچه بافته شده تا انتهای کار است.
گاهی حتی برای شما هم اتفاق افتاده است که شاید بخواید برای خود یا کسی که به او علاقه دارید چیزی را ببافید اما این هنر را در خود نمیبیند شما میتوانید با دیدن این فیلم این هنر دستی را فرا بگیرید...
شما به آسانی میتوانید با تماشای ای دی وی دی هیجان انگیز جزئیات بافندگی را یاد بگیرید...

 

admin بازدید : 175 یکشنبه 1391/02/31 نظرات (0)

مجموعه ویدئوهای آموزشی کار با جوملا از مبتدی تا حرفه ای Joomla Made Easy

جوملا! نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌است و از پایگاه دادهٔ MySQL استفاده می‌کند.قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است . علاوه بر امکانات پایه، افزونه هایی (شامل کامپوننت، ماژول، پلاگین، قالب، بسته زبان) هستند که به امکانات جوملا می افزایند. بیش از ۷۴۰۰ افزونهٔ رایگان و تجاری در شاخهٔ رسمی افزونه‌های جوملا وجود دارد.نام جوملا گرفته شده از واژه ای در زبان سواحیلی است که به معنی «جملگی» یا «همگی» است. برای شما علاقه مندان به جوملا مجموعه ای ویدئوهای آموزشی کار با این سیستم محتوا را آماده کرده ایم که در فصول متنوع و مختلفی از مبتدی و حرفه ای تهیه شده اند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 14,989
  • بازدید کلی : 124,017