loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 105 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)
پخش اکثر فرمتهای صوتی و تصویری با GOM Player 2.1.37.5085

GOM Player یک مدیا پلیر بسیار قدرتمند است که اولین نسخه آن در سال 2003 توسط شرکت کره ای Gretech Corporation به بازار عرضه شد.
نرم‌افزار کم حجم و رایگانی که با پشتیبانی از 35 فرمت صوتی و تصویری مختلف شما را از نصب کدک های مختلف بی نیاز می کند و به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از فرمتها را از DivX ، Xvid ،AC3 ،OGG گرفته تا 3gp ، MP4 ، FLV ، RM و حتی SWF را مشاهده نمایید.
حتی در صورتی که GOM Player نتواند فایل خاصی را پخش کند ، بخشCodec Finder به شما کمک میکند تا یک کدک اوپن سورس برای حل مشکلتان بیابید.
آیا تا بحال با فایلهای AVI برخورد کرده اید که بصورت کامل دانلود نشده اند و یا به اصلاح شکسته اند(Broken AVI Files) ؟ حتماً می دانید که تلاش برای پخش اینگونه فایلها بی فایده است و شاید پاک کردن و دانلود دوباره آنها تنها راه حل ممکن باشد ، اما GOM Player قادر است اینگونه فایلها را نیز پخش کند.
همه اینها در کنار ظاهری زیبا و بخش تنظیمات قدرتمندی که در اختیار شما می گذارد باعث شده است تا GOM Player به عنوان رقیبی بسیار سر سخت برای دیگر مدیا پلیرها همچون نرم افزار محبوب VLCPlayer شناخته شود.
admin بازدید : 89 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)
دریافت رسانه های آنلاین با آخرین نسخه نرم افزار RealPlayer 15.0.2.72 Plus
RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید. قابلیتهایی همچون نگه داری تمامی کلیپ های مدیا دیجیتالی خود بصورت سازمان یافته در یک مکان، امکان ذخیره ترکهای سیس دی های صوتی تنها با یک کلیک، قابلیت توقف لحظه ای و باز گرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به سی دی ها و قطعات قابل حمل بصورت کارآمد، لذت بردن از پخش شفاف و روان و با استفاده از چندین کانال، و پشتیبانی از صدای فراگیر از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند. Helix Powered RealPlayer پخش کننده چندرسانه ای دیجیتالی همه منظوره ای میباشد که به شما اجازه می دهد تا هر چیزی را که می خواهید یافته و پخش کنید. این مدیا پلیر زنده کنترل هایی که برروی ویدئو قرار دارند را بهبود بخشیده و قابلیت دسترسی به ۳۲۰۰ ایستگاه رادیویی را نیز به شما می دهد. RealPlayer همچنین دارای گزینه ای برای نصب تولبار نرم افزار برروی اینترنت اکسپلورر در حین عملیات نصب می باشد . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود از یک تنظیم کننده گرافیکی پیشرفته و سرویسهای چندرسانه ای شامل تنظیم کننده رادیو و یک راهنمای موزیک و هنرمند بهره ببرید.


admin بازدید : 85 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)

دانلود معروف ترین پلیر موسیقی جهان با نسخه جدید Winamp Pro v5.572 Build 2928 Final

نرم افزار Winamp با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است که می توان به جرات آن را بی رغیب در عرصه ی نرم افزارهای مالتی مدیا و پخش موزیک دانست. این نرم افزار تمامی امکاناتی را که یک پلیر قدرتمند را داراست و شما می توانید به آسانی از تمام امکانات این پلیر برای پخش موسیقی استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدویوی را نیز پخش کند که آنها شامل: AVI, MPG, FLV, MPEG, MKV, WMV و ... می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که آن را به پلیری محبوب تبدیل کرده است داشتن محیط بسیار زیبا و امکان استفاده از چندین اسکین مختلف برای تغییر ظاهری نرم افزار و زیباسازی آن می باشد. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار امکان کپی سی دی های صوتی در رایانه است در واقع این نرم افزار مجهز به نوعی Converter سی دی های Audio به سایر فایل های صوتی و قابل پخش در رایانه می باشد. این نرم افزار دارای امکانات متنوع و قابلیت های بسیار زیادی می باشد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکان پذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با این نرم افزار به تمامی امکانات آن پی خواهید برد.
admin بازدید : 151 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)
پلیر قدرتمند و همه کاره Miro 3.5.1 Final
نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال زیاد (بخوانید ۹۹٫۹۹%) پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیتهای متنوع و گسترده است.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار را ببینید:

 - توانایی پخش انواع فایلهای ویدیویی مانند Quicktime,WMV,MPEG,AVI,XVIDو …
- در برداشتن یک کلاینت بیت تورنت برای دانلود سریع انواع فایلها ی تورنت ( پس از دانلود یک فیلم با بیت تورنت می توانید بلافاصله آنرا در خود Miro مشاهده کنید)
 - توانایی دانلود و ذخیره ی ویدیوهای Dailymotion ,YouTube ,Google Video ,…
 - دسترسی به ویدیو های رایگان HD
 - اشتراک فید Podcast ها، ویدیو بلاگها و همه ی فید های ویدیویی (Miro به عنوان یک RSS Aggregator هم عمل می کند)
- موتور جستجوی ویدیو و آرشیو کامل و طبقه بندی شده ی فایلهای ویدیویی.

Miro بر روی سیستم عاملهای ویندوز، لینوکس و مک قابل اجراست.جالب است بدانید Miro را “فایرفاکس اپلیکیشن های ویدیویی” نامیده اند.

admin بازدید : 87 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)
VLC media player

VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.
این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 0.9.6 می باشد.
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.


admin بازدید : 80 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)

قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.
admin بازدید : 75 جمعه 1391/02/29 نظرات (0)
دی وی دی پلیر قدرتمند DVD X Player Professional 5.4
پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید.
DVD X Player Professional  نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند.
فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 15,042
  • بازدید کلی : 124,070