loading...
بهترین سایت در جهان و دنیا
admin بازدید : 131 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند و امن کومودو Comodo Dragon 16.1.1.0 Final

شکی نیست که امروزه اینترنت یکی از مهمترین رسانه های ارتباطی در جهان می باشد و این باعث شده است تا مشاهده و جستجو در صفحات وب بسیار اهمیت داشته باشد. بنابراین وجود یک مرورگر مناسب و پرسرعت برای بازدید و بررسی صفحات وب، برای کامپیوتر شما بسیار ضروری می باشد که البته در این میان باید به مسئله امنیت در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز برخی افراد از طریق اتصال شما به اینترنت نیز، توجه کنید.
Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.

 

admin بازدید : 80 پنجشنبه 1391/02/28 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 12.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

admin بازدید : 165 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

Opera

Opera یکی از سریعترین و انعطاف پذیر ترین مرورگر های شناخته شده دنیاست که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده. شما میتوانید این برنامه را در پرواز غیر فعال کنید و همچنین این قابلیت را دارد توسط فشردن کلید F12 به طور خودکار اجرا شود. اگر از مرورگر فعلی خود خسته شده اید و میخواهید یک مرورگر با سرعت و امنیت بیشتر را انتخاب کنید اپرا میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

admin بازدید : 219 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

Google Chrome

Google Chrome همانطور که از نامش پیداست یکی دیگر از محصولات گوگل است ولی اینبار قرار است به بارگذاری وب سایتها مشغول شود . گوگل کروم که نسبت به رقبای جدی خود نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و … کودکی خردسال به نظر می رسد توانسته است درصد قابل توجهی از کاربران اینترنتی را به سوی خود جلب کند و تا کنون ورژن های مختلفی را بر خود دیده است که این امر نشان از فعالیت های بسیاری است که بر روی این مروگر انجام می گیرد . کروم که همانند بیشتر برنامه های ساخت گوگل کد باز می باشد با سرعتی باورنکردنی سایت ها را باز می کند و آنها را در محیطی ساده و به دور از ابزارهای دست و پا گیر به نمایش در می آورد . از نکات قابل توجه در مورد این نرم افزار می توان به تعداد افزونه های ساخته شده برای آن اشاره نمود که هر یک می تواند به گونه ای نیازهای شما را ساده تر از پیش برطرف سازد . تب بندی داینامیک ، وارد کردن تنظیمات از سایر مرورگرها ، وبگردی ایمن ، ظاهر زیبا و سرعت بالا را می توان مهم ترین دلایلی دانست که میلیون ها کاربر را به سمت گوگل کروم کشانده است .

admin بازدید : 151 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

firefox-4

سرانجام پس از گذشت چندین هفته از رونمایی نسخه های آزمایشی فایرفاکس ، ورژن شماره ۴ روباه آتشین منتشر گردید . این مرورگر وب که از بدو ورود خود با تکیه بر فناوری های نوین ، لرزه را بر اندام رقبای قدرتمند خود از قبل اینترنت اکسپلورر انداخت اکنون با امکاناتی بیشتر در خدمت دوستداران خود خواهد بود . تغییرات بسیاری در این ویرایش به چشم می خود که دگرگون شدن ظاهر کاربری یکی از اصلی ترین آنها می باشد . در طراحی جدید فایرفاکس که دست بر قضا شباهت های بسیاری به یکی از رقبای خود با نام اپرا دارد ، صفحه نمایش بزرگتر از قبل گردیده است و دلیل آن نیز چینش منحصر به فرد ابزارها و دکمه ها می باشد . به طور مثال دکمه های ی Refresh و Stop که در نسخه های پیشین هر یک به صورت جداگانه قرار داده شده بودند اکنون با ادغام درون یکدیگر در قالب یک دکمه وظیفه ی خود را انجام می دهند .


admin بازدید : 178 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

opera-11

یکی از بزرگترین جنگ هایی که در دنیای اینترنت چند سالی است آغاز شده و نیز پایانی بر آن دیده نمی شود ، جنگ مرورگر هاست . شرکت های قدرتمند نرم افزاری سعی می کنند با ارایه مرورگرهایی قدرتمند تر از گذشته ، به وضعیت نمودار خود در بین سایرین بهبود ببخشند . در این میان که بیش از دو سوم کاربران از فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند مرورگرهایی نیز وجود دارند که با انداختن نگاهی کارشناسانه به آنها متوجه برتری هایی می شویم که در غول های این رشته نیز وجود ندارد اما به دلیل یاری نکردن بخت در جایگاه های پایین تری قرار دارند .

یکی از این مرورگر های وب Opera نام دارد . اپرا نامی است که بیشتر کاربران حرفه ای آن را قرین سرعت می دانند . این نرم افزار با بهره گیری از شیوه ی خاص خود در بارگذاری صفحات وب که همانا باز کردن متون در ابتدا و عکس ها و سایر فایلهای مولتی مدیا در پس آن است می تواند دسترسی کاربر را به اطلاعات هر صفحه سریع تر سازد . این ویژگی برای کاربرانی که از سرعت چندان بالایی بهره نمی برند می توان یک قابلیت مهم و کلیدی تلقی شود . ورژن ۱۱ اپرا که به تازگی منشتر شده است با ظاهری دلنشین می تواند فضای بیشتری از وب سایت ها را در قالبی زیباتر برای شما به نمایش در آورد . حذف بخش های کلیشه ای و اضافه ی همیشگی که هر کاربری را از خود می رنجاند به هیچ وجه در این نرم افزار دیده نمی شوند و در استفاده از آن ، شما هستید و آدرس های وب و دیگر هیچ .

admin بازدید : 152 دوشنبه 1391/02/25 نظرات (0)

firefox فایرفاکس

Firefox نرم افزار نام آشنای مرورگر وبی می باشد که با ورود خود بر سلطه ی تمام و کمال اینترنت اکسپلورر پایان داده است . تمامی کاربران حرفه ای ، از این مرورگر برای بازکردن سایتهای مختلف استفاده می کنند و هر یک دلایل مربوط به خود را دارند . سرعت بسیار بالا ، امنیت کامل ، طراحی ساده و دلنشین ، افزونه های بسیار ، کاربری ساده ، استفاده کم از مموری از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد که باعث ایجاد تمایز میان او و سایر رقیبانش گردیده است .

سابقه کاربری : فایرفاکس از زمان ورودش نام بهترین مرورگر وب را همواره به همراه خود یدک می کشیده است . location bar هوشمند این نرم افزار که به تازگی افزوده شده است به شما کمک می کند تا ساده تر و البته با سرعت بیشتر به نتیجه دلخواه خود که همان دسترسی به سایت مورد نظر می باشد ، دست پیدا کنید .عملکرد : فایرفاکس تحت پلتفرم جدید و قدرتمند Gecko طراحی شده است که نتیجه آن امنیت بیشتر و استفاده کاربری آسان تر می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 14,980
  • بازدید کلی : 124,008